Gselenn Merhaba anneler, 1 aylık kızım var. Bugün rutin doktor kontrolümüzü olduk kalça ultrasonu geçildi ve kalça çıkıklığı görüldü. Alpha; 53/54 Beta: 72/73 çıktı. Doktorumuz bizi ortapediye sevk etti. Bu durumu yaşayan anneler varmı yardımcı olurmusunuz?
AkademiikAnne Gselenn Yeğenimde vardı kalça korsesi verdi doktor yalan olmasın 3 ay felan taktı sonra düzeldi. Aşağı ekledim fotoğrafını.
Nessozz Gselenn benim kızımda da oldu 3 ay pavlik bandaj kullandık size tek tavsiyem bu işte uzman bir doktora görünün sıradan bir ortopediste değil. Biz belki boşuna 3 ay taktık. Uzmanına gitmesek daha da takacaktık. Erken farkedildiğinde düzelen bir sorun merak etmeyin. Zorlu bir süreç oluyor tedavisi ama geçiyor. Geçmiş olsun. İstanbulda yaşıyorsanız ve maddi gücünüz var iae Gazi Zorer i tavsiye ederim.
alisinannesi63 Geçmiş olsun. Birşey soracaktım. Bebeğinizi kontrole götürmeden önce herhangi bir belirti var mıydı bebeğinizde. Bacak şeklinde kalçasında yada bebekte ekstra huysuzluk ağlama falan
Asyalin alisinannesi63 bizim doktorumuz ultrason çekilmeden önce bebeğin ayaklarını birleştirmişti etinde iz oluşuyor her ikibacağındaki birbirine tam paralelse kalça çıkıklığı yok demektir demişti belki yardımcı olur
alisinannesi63 Asyalin bende götüreceğim ama urfada sıra yok randevu alıyorsun ultrasona 1 2 ay somrasına veriliyor endişeleniyorum haliyle ya varsa ya geç kalırsak diye
Asyalin alisinannesi63 sizde ultrason çektirene kadar deneyin bi isterseniz bacaklarını birleştirin boğumlar birbiriyle aynı hizasaysa yoktur inşallah
Nessozz alisinannesi63 bacaklarını falan birleştiriyim demeyin. Kalça sorununda yapılmaması gereken bir hata. Dokunmayın bence doktora götürün.
Gselenn Nessozz bugün ortapedi doktoruna gittik bize breit wickeln yazdı sanırım (çift bez oluyor). 1 ay kullanmamızı tekrar gelmemizi söyledi. Korkulacak birşey olmadıgını 4 haftaya tahmini geçecegini söyledi biras rahatladık. Bu arada Almanyadayım
zeyderler Gselenn bacaklarını iki yana aynı anda açabiliyormu bir bakın . Birde çok erken teşhis için lütfen 3. Ayda tekrar baktırın. Çok bir fark yok gibi geldi bana dr büyük ihtimalle çift bez önerir. Ama 3. Ayda tekrar yaptırmak lazım
Gselenn zeyderler evet ileri derecede bir çıkıklık değilmiş 1 ay kullanacagız 1 ay sonra kontrolümüz var fakat tahmini geçer dedi ortpedi doktorumuz 🙏
zeyderler Gselenn aynen çünkü kızımda 2 aylıkken yapıldı aynı sizin gibi 1 cm gibi bi fark oldu dr direk 3. Ayda bidaha bakalım dedi hiç bi yere yönlendirmedi 3. Ayda gittik hamdolsun temiz çıktı sonucumuz . 3 ay en garantilisi dedi dr bize.