Ozooo Merhaba kızlar oğlum iki yaşında ve hamile olduğumu öğrendim nasıl oluyor süreç zor oluyormu ikisinde birden tüm önerileri açığım
Ebruuu641 Ozooo zor….büyüğüyle uğraşmaktan küçüğünü ilgisiz bırakıyorum ve çok üzülüyorum eşim başka şehirde ve tek basıma bazen delirecek gibi oluyorum
Ebruuu641 Ozooo eminim eşim yanımda olsa böyle zorlanmazdım ama herkesin şartları aile dinamiği farklıdır hayırlı uğurlu olsun sağlıkla alın kucağınıza bebekten güzel şey varmı dünyada
Rav-Ebu Ozooo Zor olan şimdi degil ikinci dogduktan sonrası zor.. Kızım 26 aylık oğlum 4 aylık ve çok zor ne yemek ne temizlik ne bakım hiç birşeye yetişemiyorum birinin altını temizlik digeri kaka yapıyor onu temizle o acıkıyor ona yemek hazırla o emmek istiyor yani bırak ev işlerini çocuklara bile yetişemiyorum biri uyusa digeri uyumuyor digeri uyusa öteki uyanıyor biri ağlasa digeri de ağlıyor tek bakıyorum ilk günden beri tek kimsem de yok eşim de sabaha karşı 4 de işe gider hala gelmedi makina da 2 gün yıkanmış çamaşırı unuttuğumu bilirim şimdi büyük uyuyor küçük emziriyorum dedim bir gireyim buraya kafa dagıtayım
Damlatugce Ozooo biri 19.5 aylık biri 12 günlük valla çok güzel alıştı kızım kardesine herşeyi beraber yapıyoruz hiç zarar vermiyor uyku saatlerinde de zaten biri yenidogdugu için belirli saatlerde uyutuyorum kaldırıyorum diger kızım da uykusu oturmuş durumda zaten bana pek bi zorluğu olmuyor ev işlerine de eşim yardım ediyor kendi bakimimida kızlarımı uyuttukdan sonra yapıyorum yada eşim cocuklsra bakıyor ben yapıyorum
Merakliannecik Mesela ben ikinci çocuğu hiç istemiyorum. Olsa üzülürdüm. Ama zaten istiyorsan yada olsa fena olmazdı diyorsan bence yaradanın vardır bi bildiği de geç. Doğan büyüyor çünkü. Zor olacaktır ama yapan nasıl yapıyor
Ozooo Merakliannecik kaza kurşunu oldu biraz bende düşünmüyordum canım ilk çocuğum çok yıprattı inşallah bu böyleolamz
Milagros Rav-Ebu aynen ben de böyleyim iki çocuk gerçekten çok zormus yaşları da yakın olunca daha da zor.ev hiç toplanmiyor zar zor toparliyorum tekrar dağılıyor.Yemegimi zor yiyorum valla.
Ozooo Rav-Ebu aaa canım Allah çok büyük kolaylık versin benimki iki yaşında doğana kadar 3 e varır ve şuan bile herşeyi anlıyor dığduğunda çok azgındı ama şuan çok nazlım maşallah inşallah zorlanmam
minnosvetontis Ozooo morelini bozmak asla istemem bana denilse ay şuna bak insan az morel verir terbiyesiz derim ama şuan okdar yorgunum ki oyuzden p.k gibi gidiyor daha kicim yeni yer gördü rezene yaptım kendime💆🏻♀️sadece bir kaç ay sonra birlikde oynicaklar gülüşcekler az daha sabır diye diye geçiyor günlerim bir numara şuan hasta iki numara uyuyor gündüzden beri daha yeni uyuyor oda abisi yok diye ev sessiz diye 😔 yalnız büyütmek çok zormuş. Hani yalnizlikdan hasitim baya baya yalnız başına tek başına bir dk bile birakamicagin kadar yalnızsın😢 zor onun dışında her türlü büyür gider
Ozooo minnosvetontis allahım bol kolaylık versin inşallah canım sağ sağlim büyütmeyi nasip etsin çok sağol yorumun için içime su serptin😂
eylul_veannesi Ozooo ister istemez zor oluyor ama geçicek herhalde ömür boyu sürmez sanırım 15 günlük ikinci çocuğum şuan ❤️🤣zor olduğu zamanlarda oluyor evet ama naprsın
Rav-Ebu Milagros Evet yaşayan bilir valla arka arkaya çocuk yapmak ceserat ister cahil işi bence Allah acılarını göstermesin ama çok zor seninkiler ne kadarlık
Rav-Ebu Ozooo Dost acı söyler zorlanacaksın hemde öyle zorlanacaksın ki oturup ağlayacaksın bunlar gerçekler 😢
EceGokce Ozooo 11 aylık ikizlerim var. Gün o kadar çabuk bitiyo ki nasıl gectigini bile anlamıyorum bazen, hiç bişeye yetişemiyorum. Ama nolursa olsun en zorlu gün bile bitiyo, birlikte büyüdüklerini görmek çok güzel 🙏❤️
Mrym383838 Çok zor çok biri 23 aylık diğeri 11aylik aralarında 1yas var buyukle uğraşmaktan küçüğüm hep ilgisiz kuzum çok üzülüyorum ona
gzmemr Ozooo biri 4 diğeri 1 yaşında zorlanıyorum hemde çok …hatta büyüğü daha zorluyor durumu inanın ama geçecek bugünler diyip sabır diliyorum sürekli kendime. sağlıklı olsunlar yeterli sizede hayırlı olsun ama biz güçlü anneyiz başaracağız 😊
Hayatiaras Ozooo oglum 22 aylik kizim 10 aylik cok yorucu birisinin bezini degistiryoum geri digerine geciyorum buyugu doyuruyorum kucuge geciyorum buyuk kiskanclik var asiri kucuk yemek yeyince on yeni yedirmis olsam bile tekrar yemek istiyor surekli onunla ilgilenmemi istiyor kucukle fazla zman gecirmeme izin vermiyor😕 ama uyku yonunden ikisinin uykusunu ayni saatlere ayarladim cok sukur ogle uykulari yarim saat arayla gece uykulari da yarim saat 1 saat arayla o yonden rahatim kisaca yas farki az olunca cok zor oluyo bide ustune kisknclik baya zorluyo
Ozooo Hayatiaras benım oğlan zaten gündüz uyumuyor gece de 10 da yatar uykusu iyi diğeri nasıl olur Allah bilir ya iyi olurlar yada ben kafayı sıyırırım 😂