Nur234 dişini rahatlatması için herhangi bişe yapmıyorum artık ama sizin dönemlerinizde diş kaşıyıcıyı dolaba koyup veriyordum ya da temiz bir mendilini ıslatıp dolaba koyuyordum çıkarıp veriyordum zaten bizimki ne bulsa ağzına atıp dişini kaşıyor artık sürünmeye falan başladığı için biraz daha oyalanabiliyor oturtup top atıyorum eline alıyor ağzına sokuyor sallıyor falan yine atıyor yine veriyorum kulesi var o yıkıyor ben yapıyorum oyunlar oynatarak bi şekilde oyalıyorum zamanla keşfedersiniz nelerden hoşlandığını nasıl duracağını