eylulvari Göz gelişimi tamamlanmadığı için kaymalar olabilir . 1. Ay 6. Ay ve 1 yaşta göz muayeneleri öneriliyor .
6 ay ve 1 yaş muayenelerini göz doktoruna yaptırmıştım .
Bebeğiniz henüz küçük olduğu için kaslarını tam kontrol edemeyebilir . Belki gaz çıkarırken ya da ıkınırken denk gelmiştir ☺️
Yarınki muayeneden sonra içiniz rahatlar,sağlıkla büyüsün kuzunuz 🍀