1 yaşı dolacak 2 haftaya. Hala emeklemiyor :(
Desteksiz oturuyor. Uzandığı yerden kendi kalkıp oturmuyor ama biz oturtuyoruz. Kollarından tutunca adımlıyor, yerde yuvarlanıyor. Elleriyle destekleyip göğsünü kaldırıyor. Ama emekleme yok. Sürünme de yok. Hani bugüne kadar cok takmadım. Her cocuk her gelişim farklıdır dedim beklemeye devam ettim ama 12 aylık olunca artık bilemiyorum.