sahranur muhtemelen yatış yapınca sancıyı kesmek için ilaç verip geçmezse ciğer geliştirici vuracaklardı. Benim 30 haftada sancım başlamıştı ilaçlarla durmadı önce ciğer geliştirici vuruldu. 2 ay o sancıyla yattım kalkmadan zordu ama şükür erken olmadı ama ilaçlar etki etmişti. Bence başka yakınınız varsa kim olursa gelse çocuğa destek olsa yatın en azından saatlik yatışla ciğer geliştiriciyi vursunlar sonra solunum sıkıntısı yaşamasın bebiş erken haftası kilodan daha çok ciğer gelişimi önemli onu bilemezsiniz