BongomyaPrensi ay kime neymiş. Noluyormuş onlar kısa diyince uzuyormuymuş oğlunuz. Ne çirkin. İnsanlar dış görünüşle ilgili konusmayı seviyor bide üstüne minnacık bebeklere konuşuyorlar. Ben dışarda gördügüm bebege kaç aylık demeye korkar oldum annesi yanlış anlar diye. Gerçekten toplum olarak empati yoksunuyuz burda okudukça bunu anlıyorum.
dış görünüşe aslında en başta biz anneler önem veriyoruz topaç bebek istiyoruz, bogumları cok olsun istiyoruz. Büyüdügün de de zayıflasın istiyoruz, Boyu uzun olsun manken gibi olsun. Ay gözü renklimi diye düsünüyoruz ilk aylar.. (sözüm size degil)) biz böyle oldukça evlatlarımızda böyle yetisip akran zorbalıgı yapıyor boyu kısa arkadaşına. Kendinden celimsiz arkadasına, kendinden kilolusuna sisko diye bagrıyor.
Bosver güzel anne, saglıgı yerinde mi oglunun en önemlisi bu. İleride büyük yerlere geldi mi sevdigi hayallerin pesinden kosup basarıya ulastı mı hiç kimse boya bakmıyor nasılsa🤷🏻♀️ sağlıklı olsun yeter🙏🏼✨