Beyza3446 Kızlar merhaba 4 aylık bebeğim oldu korunma yönetimi olarak nexplanon yaptırmayı düşünüyorum ama kararsız kaldım kullanan var mı ne kadara yaptırdınız memnunmusunuz Şimdiden teşekkür ederim 💖
ebruli_pyz Beyza3446 bende bekleyeyim fiyatı 1182 TL doktorda yazıyormuş sanıyorum. Henüz taktırmadım doktor bulmaya çalışıyorum