Esra2525 bende istanbuldayım ailem memlekette ve oturduğum şehirde eltimden başka kimse yok onunda kendine hayrı yok zaten sabahtan akşama kadar evdeyim oğlumla yemek ev ışi temizlik oglum derken akşam olmuş bende cok zor zamanlar geçirdim buraya alışana kadar eşimle ayrılma aşamasına kadar geldik bebeğimiz yoktu ozaman ama sonrasında düşündüm hayatı kendime de esime de zarar etmenin ne alemi var yaptığım herşeyden zevk almaya çalıştım evi süpürmekten toz almasına kadar çünkü benim evim bugünler birdaha gelmez keyfine bak otur çayını iç kahve yap meyve ye bebeğine bak ve gülümse