Merhaba anneler oğlum 22 aylık olsu ve benimde göğüslerimde yaralar olmaya başlayınca ayırma cakti diye düşünüp sali günü emzirmeyi sonlandırmaya başladım.Memeyi uykuya geçerken kullandığı için beni asıl düşündüren uykuya nasıl geçicek ve nasıl uyutucam şeklindeydi.Salı günü göğüslerime bant yapıştırdım istediğinde annecim bitmiş artık uyudular dedim.Kapattı istemedi ama öğlen uykuau gelince emmek istedi yine yok dedim huysuzlandı ağladı hatta ogün öğlen uykusu uyumadı.Akşamda yatmadan banyo yaptırdım uykusu iyice geldi emmeyi istedi tekrar yok deyince ağladı malım kendini salltan bir bebekte değil sakinleştirdim omzumda uyuttum zorla.Ama gece ikibuçukta uyandı ve hıçkıra hıçkıra bir saat ağladı neredeyse pes edicektim ama vazgeçmedim yine sakinleştirdim zorla ve kucağımda uyudu tekrar.Sabah dokuzda uyandı aklına gün boyu gelmedi ama uyku saatleri hep şaştı gece bir de yatmalar öğlen dört saat uyumalar baya yorucu oldu ama bugün dördüncü gün ve artık bıraktı gibi ara ara aklına geliyor şimdi uykusunu yeniden düzene koymaya çalışıyorum.Uzun oldu kusura bakamayın ama belki ayırmaya çalışanlara yardımım dokunur hepimize allah kolaylık versin