Kızlar oğlum 2 buçuk aylık. Bir ve ikinci ay sağlık ocağı kontrolünde hemşire bıngıldağı küçük erken kapanıcak gibi duruyo dedi. Bu seneki bebeklerin çoğu böyle nedense dedi. Ama kafa çevresi ölçümünü takip edicez dedi çevresi normal giderse sorun yoktur dedi bir ayda bir cm büyümüş çevresi. Böyle erken kapanan var mı aramızda nasıl yol izlendi ?