MinElisAsyaa45 Merhaba kızlar bebeğim 9 aylık . 8 kg . Donme ve emekleme yok . Oturuyor ayaklarının üstüne de basıyor ama emekleme donme falan hiç biri yok . Kilosu ve bu anlattıklarım normal mi ?
yazelimm MinElisAsyaa45 normal canım benim kzıım 10 ayı bitmeye yakın emekledi çocuktan çocuğa değişiyor bi sağlık sorunu olrak düşünmemeli bence sabır beklemelisin
Birprenscik MinElisAsyaa45 canım canını sıkma benim oğlum 1 yaşına gelecek rahatsızlığından dolayı emekleme dönme yok sağlığı olsun yeter
Ada-21 MinElisAsyaa45 normal benim kizim 10 aylik emekledi yasina gunler kala yürüdü donemesine yardimci olun teşvik edin birde yatarken yastik kullaniyorsaniz oda etkiliyor ben yastikla yatırıyordum yastığı kaldirinca dönemeye başladı
MinElisAsyaa45 yazelimm ne bilim üzüldüm etrafımdaki yaşıtlarına bakıyorum masallah canavar gibi çocuklar ama benimki çok hantal 😂 sagligi yerinde olsun da geç olsun
yazelimm MinElisAsyaa45 tabi önce sağlık ama kıyaslama yapma canm her çocukta farklı oluyor yakında emekler