İyi akşamlar anneler. Kızım 8 aylık olmak üzere ve 6,5 kg. Ayına göre kilosu oldukça az, ek gıda olarak hemen hemen herşeyi yoğurulursunu seviyor, bildiğim kadarıyla yoğurtta zayıflatıyor.
Aptamil devam sütü kullanan var mı bu aylarda: ölçüleriniz nedir ? Biz de kullanalım mı biraz kilo alabilmesi için ?