Sumbul1 aralığın başında dilekçenizi verirseniz maaşınızı ona göre yaparlar büyük ihtimalle. Bazı memler yapmıyor, yine de kesin konuşmayayım. Benim ücretsiz iznim son dk belli olduğu için maaşım yattıktan sonra verdim izin dilekçemi, ilçe ne kadar geri ödemem gerektiğini hesapladı, mal müdürlüğünün hesabına gönderdim. Öyle sıkıntılı bir iş değil yani. Ama sizin tarih belli olduğu için erkenden verebilirsiniz dilekçenizi.