IpekIncii Kızım 4 aylık mama kullanıyoruz bazen biberon da bütün mamayı bitiremiyor. Kalan mamayı buzdolabına koysam sonra versem olur mu?__
IpekIncii pogacayanakk internette 24 saat dolapta kalabilir diye okumuştum ama 🤦🏻♀️ bi kaç kezde o şekilde yapıyorum 🤦🏻♀️
bumbusannesi IpekIncii bende gun icindw dolaba koyup veriyordum canim ama isitmiyorum sicak su icinde bekletip veriyordum
Dilruba_1 IpekIncii o hiç içilmeyen mamalar için verilen süre Ama artan mamayı 2 saate kadar bekletebileceğimi söylemişti yenidoğan hemşiresi Bi hemşirede yarım saat dedi
anataraf1leoparbenim Az yap bitirirse hemen birdaha yap çok pahalı galiba mamalar biz kullanmadık ama kullanan arkadaşlarım çok dertli bu konuda
Sunlight IpekIncii Hiçbir şekilde artan mamayı buzdolabına koyup sonra ısıtıp veremezsiniz. Oda sıcaklığında 1 saat içinde tüketilmesi gerekir. Hatta 1 saat beklediği zaman bile tadı değişmiş oluyor
Ada-21 IpekIncii arkadaşım çocuğuna bilmeden beklemis mamayi vermis yazik bebek perisan oldu ishal kusma çocuğu mahvetti
Meleknaz5 IpekIncii bir saat sonra tadı ve kokusu değişiyor bozuluyor taze içirmenizi tavsiye ederim. 3-4 saatten önce acıktığını düşünüp verecekseniz ilk 30 luk hazırlayın içerse devamını yapın. Benimki 4 saatten önce verirsem bırakıyordu hep