Öncelikle Allah şifa versin bende hamileliğimin 7. Ayında kaşınmaya başladım bebeğim doğup 2 aylık olana kadar yani hiç durmadan dört ay boyunca kaşındım. Kaşıntıda bebeğimin sevincini bile yaşamadım diyebilirim. Hamile olduğum için yapılacak pek bi tedavide yoktu. Uzun yıllar boyunca sadece strese girdiğimde bu kaşıntılarım olurdu hapı var onu içince on dk içinde geçerdi ama hamilelikte o ilacı içmeme rağmen yinede geçmedi. Altta yatan bir hastalık hamilelikte daha ağır şekilde seyredebiliyor.Avil+dekort serumun içine karıştırıldığında biraz rahatlıyordum ve stıllex isminde bir merhemi sanırım 100 mg dı 1 günde bitiriyordum çünkü tüm vücudum kaşınıyordu.Ben stresli bir hamilelik geçirdim ilk gebeliğimdi ve doğum korkumda vardı böyle olunca stresten kaşıntım hiç bitmedi. Doğum olunca doğum korkum biter ve kaşıntımda biter dedim ve gerekli muayeneler yapılıp 37+4 te sezeryan oldum.Bebeğimi oturup emzirmek bile işkenceydi. Taki bebeğim 2 aylık olduğunda kaşıntılar hafifledi ve azalarak bitti şu an bebeğim 9 aylık stres olduğumda yine kaşıntım olur kendiliğinden geçer. Bebeğimdede Atopik dermatit, süt ve yumurta alerjisi, egzama var.astımı olan kişilerde kaşıntılı hastalıklar olma ihtimali yüksek bendede astım var. Sizde astım varmı? Doğum korkusu veya eşiniz, aileniz vs… size stres yaşatan çözemediğiniz sorunlarınız varmı? Sigara kullanıyormusunuz?