Ceylinadam5 Benim size naçizane tavsiyem sesi pat diye kapatmayın, çok yüksek sesle açıyorsanızda biraz daha orta seviyelere indirin iyice uykuya dalınca yavaş yavaş sesi azaltın ve sonra kapatın. Ben tabletten açıyorum beyaz gürültüyü daldığı zaman önce sesi azaltıyorum sonra kapatmadan elimde tabletle odadan çıkıyorum. Bunları deneyerek yapmak lazım bazen işe yaramıyor ve sesini kısmadığım zamanlar bile oluyor, birazda bebişlerin duygu durumuna bağlı diye düşünüyorum 🤷