Ayda 1 kilo 200 gram alan bebek 6aydan büyük mü acaba? Benim kızım 8aylık , 7 aylıkken 6.400 cıktı. Sma 2 kullanıyoruz.her öğün 100 cc anca yiyor. Ek gıda red ediyor. Günde 700 cc mama iciyor ama hala zayıf hala zayıf.Evolvia’yı eczacı onerdi iyi bir mama diye ama emin olamadım.Gercekten bu kadar cok kilo aldırıyor mu?