Sevgi_su Bebeğim 3 ay 10 günlük hiç olmadigi kadar gazi var masaj işe yaramıyor gaz damlası da ne yaptıysam olmadı dün hiç uyumadı şuanda aynı öneriniz varmı nolur yardımcı olun … Hiç bişey yapmamiyorum bu haline çok çaresizim 🥺😢🥺
1__anne Sevgi_su herşeyi denediyseniz sabırdan başka çare yok bizimde 3 ay 3 günlük daha iki üç gündür kendisi zorla çıkarmaya başladı farkediliyor hala sabahları ıkınarak uyanıyor
Mammamamma Sevgi_su bizim de gaz sancılarımız oluyor seni çok iyi anlıyorum karnına birde ayak altlarına adaçayı yağı ile masaj dene bazen bizde işe yarıyor
Birprenscik Sevgi_su bacak hareketleri yapın katlayın bacaklarının karnına doğru bir ileri bir geri yapın
Mommyy1 Sevgi_su bizde bu gazdan çok çektik canım. 4 ay bitmeye yakın oda bitti. Biz sab simplex kullanıyorduk ama yinede sancıları oluyordu elma yağı suruyordum ayaklarının altına ayaklarına bisiklet hareketi yapıyordum. Son zamanlarda da elma yağı kemik yağı ve zeytinyağını karıştırıp (kekik yağını az koydum) göbek deliğine ve ayaklarının altına sürdüm.
Gencanneyim Sevgi_su Gaz masajı yapın ve tuvalete tutun. Çok gazı varsa ağlar bir iki defa daha deneyin sakinleştirip. İşe yarar %90