Merhaba, arkadasın yazdığı doğru biraz sütünüz otursun sağım yapmaya o sekılde baslayabılırsınız yoksa sütü çoğaltıp tazyıkli hale getirebilirsiniz o da bazı bebekte meme reddine yol açabiliyor. Bende meme reddi, tayzıklı halde olduğu için mecbur sağım yapıyorum. Öncelikle emmesini sağlıyorum bazen emiyor bazen emmiyor. Emdikten sonra kalanı sağıyorum (hem sağ hem sol) sonra oyun oynama alt değiştirme uyutma derken bir sonraki emzirmeden sonra gene aynı sekılde sağıyorum. Gece ve gündüz sütleri ayrı oluyor. Gündüz sütünü gündüz gece sütnü gece vermeye calışabilirsibşz