iki_tospik_annesiii Cerenmert Daha çok yeni canım dikişlerin tamamen iyleşmezi 1 ay zaman alabiliyor Dikişlerinde konpile mi şiş yoksA başlanğıç yerinde mi
Kuzeymiram Cerenmert mutlaka doktoruna görün bak ben görünmedim , eger görunseydim bana krem yazardi kullanirdim o dikiş şişliigim inerdi ama ben 6 ay sonra gittim hersey icin cok gec kaldim 🤕, krem yazdir doktoruna cnm ihmal etme
Tatlibirkizinannesi Cerenmert ben de sezeryan olalı 34 gun oldu yavas yavas o sertlik ve sislik yumusamaya basladı ama tam gecmedi, 10.gunumde filan doktoruma akıntı olmadıgı surece normal demişti.
Kuzeymiram Cerenmert eger dikiş yerinin şişliginden bahsediyorsan ona keloid deniyor , bazi vicutlar bu sekilde iglesiyor yarasi o yuzden doktoruna danişarak , krem onersin kullan cnm, bu durum normal ama şiş kalmasini istemiyorsan
gmz1991 Cerenmert benimde 45 gün oldu dikişlerin üst kısmı hâlâ çok sert ve şiş. Geçer dedi doktor ama uzun sürüyo galiba geçmesi. Gordukce moralim bozuluyo geçer inşallah benin de.