Kızlar merhaba utanarak soruyorum ben sezeryan doğum yaptım 3 ay oldu ama sanki idrar kaçırıyormuşum gibi hissediyorum akıntı o şekilde kokuyor bu durumu yaşayan var mı . İnternette hamilelikte bebek iriyse doğum sonrası yaşanabileceğini okudum . Ama inşallah geçici bir durumdur