Kızlar oğlum 23 aylık 10 günlük. Bugün sabahtan beri altını boş bıraktım. 5 dk da bir soruyorum çiş var mı diye. Var diyor tuvalete gidiyoruz. Çeşmeyle oynayıp geri geliyor. Ama altına işiyor. 2 kere kıyafet değiştirdik. Yaptıktan sonra kaka çiş yaptım diye söylüyor. Sizce nasıl alıştırabilirim. Yardımcı olur musunuz?