Asligcl45 canım bende kullanıyorum 4 buçuk aylıkken aldık bizde ama boynunda kullanıyorum gözetim altında elini boynuna getirmiyor dahadüğüm vs olma durumu yok bizimkinin modelinde de ama ilerleyen aylarda büyüdükçe riski artabilir elini götürür çekmeye çalışır vs o zamanlarda yanında yokken ve gece yatarken kolyeyi çıkarırım
Birde ayak bileğine o aylarda daha çok temas ediyor bebek sürekli ayaklarını havaya kaldırıp çekiyor böyle oluncada koparıp kendine çekme ağzına götürme ihtimali daha çok yükseliyor bence