Kızlar neyden oldu anlamadım ama sabah 7 de kaşıntı İLE kalktım ve vücudum da döküntüler vardı kırmızı kırmızı, yanaklarımda kollarımda karnımda ve boynumda alev çıkıyor sanki cildiyeye gittik hemen emzirdiğim için sadece ilaç ve merhem verdi yaşayan varmı bu durumu bir gün önce Farklı kinoa salatası yedim o mu yaptı acaba ne zaman geçer bu bide ya yaşayan var mı nefes darlığı da yapıyor hafif