tatlismelegim Kızlar selam şuan gebeliğimin 24.haftasındayım bebeğim aşırı hareketli ilk çocuğumda böyle değildi kendimi aşırı halsiz hissediyorum bunun bebeğin hareletliliğiyle ilgisi var mıdır
Demirac19 tatlismelegim onunla ilgisi olduğunu sanmıyorum başka bebeğiniz daha var o sizi yorduğu için daha halsiz düşüyorsunuz bence
Hayriss_keklik35 tatlismelegim hamilelik bu oluyosa tabsiyon yükselmesi yada düşmesi olabilir bende yaşadım sizin yaşadığınız durumu düzenli tansiyon ölçtürdü doktor kontrollerime kadar kontrolümde götürdüm fazla yorma stres yapma tansiyonun yükseliyor dedi😊
tatlismelegim Demirac19 demir hapı alıyorum ama belki de yetersiz kalıyordur tekrar kan vermeliyim sanırım