Kuzular biliyorsunuz bir kaç gündür zatüre nedeniyle hastanede yatış verilmişti 51 günlük bebeğim doktoruma bugün artık eve geçmek istediğimi söyledim hastanede hava ve damar yolu açıktı ordan iğne veriyorlardı doktorumda imza atıp çıkabileceğimi söyledi ilaç olarakta artık havaya gerek kalmadı tek antibiyotik yeterli dedi birde burnu tıkalı diye su verdi bazen hırıltısı geliyor bebeğimin bugün geldik eve daha eşimin ablasıda aynı şekil bebeğini hastanede yatırmışlar yeni doğduğunda oda bana ilaç saatini düzenli tut bir şey olmaz dedi havada vermediklerine göre baya toparlamış demekki dedi sizce kızlar içim bi yanım keşke hastanede kalsaydın diyor bi yanımda eve geldiğin daha iyi oldu bebeğimle daha güzel ilgilenirim diye geçiyor 😪