Anuraky Ben de cok aradım Küçükçekmece de oturuyorum erken kayıt dönemi bitmeden okul bulmak için baya dolaştım Florya civarına baktım çünkü bana yakın olan çekmece de ki okulları hiç beğenemedim. En son bugün Neşe Erberk florya ya kayıt yaptırdık şükür,umarım memnun kalırız. Benim için ulaşım konusu önemliydi servis şart olduğu için ve servisi olduğu içinde burayı tercih ettim.