Gammiz çok geçmiş olsun öncelikle. Zor süreçler 😔 benim bebeğim de 2 buçuk aylıkken geçirdi 1 hafta hastanede kaldı. Daha çok yeni 2 hafta olmadı taburcu olalı çok tedirginiz tekrarlama ihtimali var dediler aklımız çöküyor yeniden aynı şeyleri yaşayacak diye. Korunmak için neler yaptınız tekrarlama olmadı değil mi sizde 🙏