melekbuse22 Bebeğim günde 3 4 kere 30 cc mama ve anne sütüyle besleniyor ve 1 haftadır kakasını yapmıyor normal mi? Acayip huzursuzluğu var uyanık olduğu zamanlar hep ağlıyor kakasından dolayı mı acaba nasıl kakasını yaptırabilirim??
Mer-seL melekbuse22 benim doktorum zeytinyağı vermemi öneriyordu. Kaka yapmaması huzursuzluk yapabilir
Neziha122 melekbuse22 benim bebeğim de 2,5 aylık 2 günde yada 3 günde 1 yapıyor doktora sordum normal dedi hata 15 gün bile yapmaya bilir dedi
Defnemmm1 melekbuse22 10 güne kadar normal diye biliyorum kaka yapmaması bizimki de 2 aylık aşısını yaptıktan sonra 4 5 günde bir yapar oldu ama öyle bir huzursuzluğu yok
melekbuse22 Neziha122 ama mama da veriyorum ya ben 1 hafta oldu hala yapamadı ve aşırı huysuz gaz çıkardığında falan ağlıyor
Mer-seL melekbuse22 sabah verdiğimde gün içinde yapıyodu. Geç saatte vermedim hiç. Masaj falan yapın. Banyoda ılık su dolu kovanın içinde poposunu kaka yaptırır şekilde bekletin iyi geliyor bebeklere.
Nsrnn21 Bence normal değil empati kurarak bakın 10 gün lavaboya çıkılmasa sancıdan bir hal olunur . ReZene veya anason denedinizmi ? ReZeneyle rahat yapar
Nsrnn21 melekbuse22 hayır bebeğede verebilirsiniz internette ölçüleri yazıyor ben anason veriyorum bebeğim 44 günlük günde 2 çay kaşığı anasonun ağrı kesici ve gazını rahat yapma özelliği olduğu için tercih ettim gazdan dolayı sancıları oluyor çünkü ..