guno herkes kendi bebeğinin doktorudur. Her bilgi her hastada işe yaramayabilir o yüzden öyle ya da böyledir demek kesinlikle çok yanlış. Ben doktorumun bana dediği bilgi doğrultusunda bilgilendirdim. Anne sütü sarılığı olan bebeğime doktora dedim ki o zaman mama vereyim dedim aksine daha çok emzir dedi yani bilmiyorum her doktor da farklı sonuçta bilemem inşallah hepimizin bebekleri şifa bulur 🙏🏻Renginin sarı olmasına da aldanmayın doktor 3 ayda da düzelebilir rengi hemen geçmeyebilir korkmayın dedi.