Sevgissssss çok geçmiş olsun, benim bebeğim de daha kırklıyken yaşadık bu olayı. İlk defa mama vermiştik bir daha da elimi sürmedim mamalara zaten, yediğini kustu burnundan felan geldi boğazına kaçtı benim kucağımdaydı. Hiç bi şey yapamadım sadece bağırdım ve sırtına vuruyordum ilk yardım eğitimim de var bu arada. Ama o an şoka giriyorsun. Kayınvalidem ah benim canım annem, o koştu hemen aldı elimden ters çevirdi yere eğdi bir iki kere vurmasıyla bebek rahatladı zaten. Ben de unutamıyorum ara ara aklıma gelir ağlarım. Ama Rabbim bize bağışladı. Ek gıda döneminde napıcam kara kara düşünüyorum çünkü korku oldu bende artık, emerken bile bi öksürse tıksırsa kalbim tekliyor hala.