Kızlar merhaba dogumdan sonra terleme sorunu yaşayan tek ben değilim dimi ya. 50 gün oldu dogum yapalı. Özellikle emzirirken altını değiştirirken falan zorlanmama rağmen su gibi oluyorum. Bir de uyurken çok oluyor. Ne kadar üstümü değiştirsem de yine aynı durum. Havalar da iyice soğudu ne kadar kombi yanarsa yansın böyle oldukça üşütücem diye tedirginim. Bu durumu yaşayan varsa ne kadar sürüyor acaba bu terleme?