Hanifee1_ kizlar en son denediğimde cok belirsiz bi çizgi vardı bugün denediğimde böyle çıktı ama 10 dk felan bekledim varmi gebelik çizgi incecik öbür çizgi gibi kalin değil?
angelka Hanifee1_ yatay cizgi cikmasi lazim “hamile degilsiniz” diyebilmek icin yani, dikey cikmis ama yatay da gorunmuyor bence suan yumurta döllenme asamasinda biraz daha bekleyin 2 gun sonra tekrar yapin
Gmznr2909 Hanifee1_ aynı matka ile nemde yaptım pozitif bu 😊 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Hanifee1_ Gmznr2909 aminn cok teşekkür ederim sizinde inşallah biraz erken oldu bize ama hayirlisi ☺️🥰
Gmznr2909 Hanifee1_ ben adetim geçmeden yaptım o çizgi pozitif ama yarın kan testi yaptır usg daha görünmez ama kan da %100 garanti belli olur
Hanifee1_ Busefee teşekkür ederim cevaplariniz için valla içim içimi yiyordu kizlar yurt dışındayim doktorum izinde acile gitsende Türkiye gibi hemen 1 saatte kan tahlili cikmiyo cok bekletiyolar adetimede daha var günüm gelmedi denedim kararsiz kalmistim ☺️🥰
Busefee Hanifee1_ Ben de erken yaptım canım benim daha da silik cıktı hatta kan verdim negatiftir kein diye beklerken pozitif cıktı hayırlısı olsun inşallah
Linaduygu Hanifee1_ bunu ss alıp eşime atsam kalp krizi geçirir mi acaba 🤔😂😂 Buarada şaka bir yana bir kaç gün sonra sabah aç karnına da dene öyle daha iyi sonuç verir
Hanifee1_ Linaduygu valla bizimkide şuan çok erken değil mi diyoya ama ne yapalim çünkü oğlum daha 11 aylık rabbim verince veriyo işte 😂
Linaduygu Zeynep-mina12 😂 çünkü İlk idrarda hCG hormonu daha yüksek olduğundan daha güvenilir bir sonuç elde edilir. Birşey yiyip içilince değişkenlik gösterebilir