2,5 aylik ben karin ustu yatmayi sevmediginde bir yastikla destekliyorum altini, karsisina ayna, kontrast renkli zeka kartlarindan aldim onlari koyuyorum suan daha farkinda cevresinin, sizin aylarinizda tam da degildi acikcasi sadece konusup emzirip yatiriyodum😄 her bebek farkli ama benimki uykuya duskundu sizin bebeginiz daha uyanik kaliyorsa karin ustu egzersizleri daha uzadiya yapabilirsiniz iyice yorulursa zaten uyuyorlar ☺️