cnnkrl teşekkür ediyorum dün mhrs den baktım açmış randevuyu. Devlette ki doktor hemen götürün demişti biz ona güvenemedik bir de özele götürdük, orda ki doktor da evet üfürüm var ama acil bir durum yok müsait olduğunuz bi zaman mutlaka götürün dedi bende 40 ı çıkınca götürmeyi düşünüyorum. Acele etmeli miyim sizce ?