mehmel54 eşimin patlamıştı sağ bacağını doğru düzgün hareket ettiremez olmuştu sürekli bir ağrı içinde belindeki ağrıyı demiyorum bile bazen yürümek işkence geliyordu. 15 gün fizik tedavi aldı biraz rahatladı.
Ama yine ara ara. Ağrıları devam ediyor
Geçmiş olsun