Suanlik öyle yapması normal benim bebeğim de 1 hafta sonra 4 aylık olacak 3 aya kadar doğduğundan beri hep aynıydı herkes elini öyle yapmasından cimri olacak diye dalga geçerdi acmiyo diye artık kendini tanımaya başladıkça ve beni hissettikce dokunma duyusu çok açıldı oyun halısinda eline bisey verdiğimde yada kucağımda hep biseyleri tutma peşinde temas bağımlısı oldu resmen senin bebeğin de düzelir merak etme 😊