Ysmncsgnaydn Merhaba🌸 Her bebek, çocuk kendi özelinde ilerler. Bazı bebekler zayıf bazı bebekler kilolu olur. Bana göre bir tık fazla kilosu. En azından bir süre mamayı kesin ve gözlem yapın. O aylarda bebeğimi sabahtan akşama kadar emzirdiğimi biliyorum. Artık sinirden ağlıyordum, eşimi arayıp bu çocuk doymuyor galiba dediğimi hatırlıyorum. O aylarda çok fazla emmek istiyorlar. Bir bidon mamayı verin reddetmez.😀 Bol bol emzirin, sütünüzden emin iseniz mamayı bir süre kesin bence. Sağlıkla büyütün bebeğinizi. 🌸