Merhaba bebeğim 2 ay 25 günlük 2. Aya kadar mama takviyesi yaptım hep sonra sütüm yettiği için mamayı bıraktık 2. Aydan sonra bebeğim 4-5 günde bir kaka yapmaya başladı. Anne sütünden dolayıdır diye düşündüm. Daha sonra bebeğim 1 hafta oldu kaka yapmadı doktor 10 günden sonrası problem demişti 2 gün daha bekledim baktım yapmıyor sağlık ocağına götürdüm lağman yaptılar ve kakasını yaptı baya bi çok şükür. Doktor debridat diye ilaç verdi sabah akşam 1 çay kaşığı ver dedi dün verdim sabah akşam ve sabaha kadar uyuyamadık gece 3 de bir ağlama krizine girdi saat 4e kadar hiç susmadan korktuk hemen doktora götürdüm acile gazı varmış tekrar çok az lağman yaptı doktor gene kaka yaptı baya ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olur musunuz poposunu uyarıyorum zeytin yağı ile masaj yapıyorum
Karnına masaj yapıyorum her emzirmeden önce ve alt değiştirmeden önce
Daha önce hiç böyle gaz problemimiz yoktu bu ilaç dolayısıyla mı oldu bilmiyorum doktor ilacı kullanmaya devam et dedi kusura bakmayın çık uzun olduysa ama çık üzgünüm ve ne yapacağımı bilmiyorum