Nurellak 3.ay dr kontrolüne gittiğimizde doktorumuz bahsetmedi rotavirüs aşısından bnde sormayı unuttum şu an 14 hafta 4 günlüğüz sanırım 15. Haftadan sonra yapılmıyormuş diye duydum bir de özele gidiyoruz niye söylemedi anlamadım sağlık ocağı da bahsetmedi
Birberenannesi Nurellak bize doktorumuz 3.ayda yaptırmanız lazım bi daha yapılmıyor dedi. Doktor da atlamış unutmuş olabilir senin gibi. 3.ayı bitmeden götür vurdur bence canım. 3 ve 5. aylarda vuruluyor rotarix
Hafizeee35 Nurellak 15 haftadan sonra yapılmıyormuş . Bende 3 gün geçirmişim ama doktorum çok geçmedi diye yaptı