AlyaDuru_ve_Annesi İlk defa alıyorum ama ince gibi sıcak tutar mı ya ☹️ içine ne giydireyim ne soğuk ev nede çok sıcak
-erCansu- AlyaDuru_ve_Annesi benm evim kışın max 21-22 derece oluyo 2.5 tog çok fazla geliyo ona ragmen. Ben kar yagınca dışarda giydiriyorum onu 🤣
guno Ben 1.7 aldım ince bir yorgan kalınlığında. 2.5 tog çok kalın olur. Ev ne çok sıcak ne çok soğuksa 3.5 yog fazla gelebilir.
Beyza3446 AlyaDuru_ve_Annesi aynısı desen farkı var ben çok memnunum bence kalın değil ince de değil yinede üzerini ince bir battaniye ile örtersiniz ama bence gerek bile yok
guno AlyaDuru_ve_Annesi yani bilemedim tipinden anlayamam ki. Güvenilir satıcı ise alın. Ben de ikinci el almıştım.
Beyza3446 Calla tog bilmiyorum ama e bebekte almıştım ben uyku tulumu çok üzerini açıyor diye 4 aylık kuzum 9 aylık aldım bi tık büyük ama katlıyorum ellerini ayaklarını çok rahat oluyor bi balın bence ebebek e