Bebeğimde 5 aylık inek sütü alerjisi ihtimali çıktı kakasında hafif kan vardı daha önceki olanlarla birleşince dr umuz %100 alerjisi var dedi süt ve süt ürünlerine. Dr umuz bu ayda yapılan alerji test sonuçların yanıltıcı olabileceğini söyledi ve yaptırmadı kaka örneği istedi alerji maması yazdı aptamilin ama bebeğim tadını beğenmedi. demişti zaten bebekler beğenmeye bilir ona göre beğendiğini rapor yazayım dedi. Dr a sorduk içmedi alternatifi nedir diye şimdi alternatifini aldık onuda yemiyor ne yapmam lazım🤦🏻çocuk aç mamayla besleniyor sütüm bittiği için