Kızlar merhabaa. Baştan söylüyorum ne saçma şey çok gereksiz falan yazıcaklar gelmesin lütfen. Bizim burda adet ve ben çok özeniyorum sadece yapanlardan fikir almak istiyorum. Şimdii 1 buçuk ay sonra 6 ay kınası yapıcam, daha önce 1 kere katıldım buna ve pek bi fikrim yok neler yapılır, ikram olarak neler dağıtılır, kuran okunduktan sonra oyun oynanır ne zaman yiyecekler dağıtılır falan yani baştan sona gidişat nedir? Bilgilendirir misiniz? Hatta o güne ait masa fotoğrafınız falan varsa fikir olması açısından gönderebilir misiniz? 🌸