2-prensesannesi Kaymakamlığa bağlı sosyal hizmet merkezleri oluyor. Bulunduğunuz ilçede vardır muhtemelen. Ordan başvuru yapılıyor. Bir form dolduruyorsunuz. İki ay içinde falan Ptt’ye yatırıyorlar. E devlette yatıp yatmadığı gözüküyor. Ordan kendi banka hesabınıza 3₺ karşılığında EFT yapabiliyosunuz. 300₺ yatıyor zaten