Merhaba kızlar 4 aylık bir bebişim var ilk 20 gün anne sütü alabildi sadece sonra hep mamayla beslenmek zorunda kaldı. Önce bebelac hipp sma evolia humana Aptamil hepsini denedim reflüsü olduğu için özel mamalar anlayacağınız denemediğim hiç bir şey kalmadı.. hayatta karşılaşabileceğim en kötü doktorlar denk geldim ve sürekli mama değiştirip durdu. Yaklaşık iki aydır biberon reddi yaşıyoruz almadığım biberon da kalmadı ama artık istemiyor bugün doktorun önerisiyle ek gıdaya başlamak zorunda kaldım bana yardımcı olur musunuz? Ne kullanmalıyım nasıl doyduğunu anlarım