Kahvelianneee Benim oğlum da 3 aylık.Kucakta durmak da yetmiyor gezelim istiyor.Oturduğumuz an ağlar gibi yapıyor hemen çırpınıyor ayaklanıp gidecek gibi.Ana kucağım var babybjörn benzeri daha minikken yemek zamanı kadar dururdu şimdi orda da durmak istemiyor.Piyanlu oyun halısı da çok kar etmedi çok kısa sürüyor oyalanması.Altını açmak için yatırdığımda bile mızırdanıyor.
Dönemsel olabilir bilemiyorum.