MinikMucizem26 Kızlar merhabalar bebeklerinize yastık kullanıyor musunuz?Uzmanlar önermiyor biliyorum ama sormak istedim yastık kullanan var mı yada başının altını biraz yükselten yoksa hiçbir şey koymadan yatırılmalı?
kizanasiii_ MinikMucizem26 8 aylık kızım hiç kullanmadım bu zamana kadar bende en az 2 yaşına kadar önerilmiyor diye biliyorum ama bu genel yanı. Allah korusun reflü vs varsa ona göre hareket edilmeli onların da ozel yatakları var sanırım.
1__anne MinikMucizem26 bebeğim üç aylık doğduğundan beri bebek yastığı kullanıyorum çok kusan bi bebek dümdüz yatırmak içimden gelmiyor zaten yastığı da dümdüz sayılır ama kafasını biraz yüksek tutuyor hiç değilse
Berna12 Ben kullanıyorum çok ince bir yastik yok denilecek kadar ince Başını biraz yüksek tutsun diye
MinikMucizem26 kizanasiii_ anladım canım peki düz bir şekilde mi yatırdın hep biraz falan başını yükseltmeden yani
MinikMucizem26 kizanasiii_ anladım canım sağol. Ben korkuyorum biraz başı öyle olunca da tereddütte kaldım bende
Ysmndmrl 1__anne onlar için reflü yastığı var bebek ben 6 aylık olana kadar onda yatırdım yanlrındaki minderlerde ona güven veriyordu ufacık yükseklikte olsa doktorlar önermiyor omirilik gelişimi için
Ysmndmrl MinikMucizem26 ben kullanmıyorum internette bir resim gördüm kullanan bebeklerin omirilik gelişimi ile alakalı bu nedenledir düşünmüyorum
Olimbonii MinikMucizem26 ben kullanıyorum başını yuksek tutmak zorundayim cok kusuyor reflü olmasin hemde boğazına kaçmasın diye hem yastik kullanıyorum hemde yan yatiriyorum suan 1 ay 26 günlük yastiksiz yatirmamaya çalışıyorum ona gore bi yastik zaten bebek yastigi küçük
1__anne Ysmndmrl haklısın biliyorum ama düz yatınca kusar boğazına kaçarsa gece göremem diye korkuyorum çünkü kafasını kendisi oynatıyor yan da koysam gece düz yatabiliyor
Ysmndmrl 1__anne reflü yastıkları çok rahat bende çok korkuyordum o korkunuzu çok iyi anlarım gündüz oturmaya gittiğim yere bile taşıdım yanımda