Yatırım için 24 ayar daha mantıklı. Onu vermeleri lazımmış aslında. Ama belirtmek lazım has altın diye. Ben olsam gidip yine aynı şekilde alırım 22 ayar mı verecek, 22 ayar parasına mı 24 ayar parasına mı verecek diye kontrol ederim. Ama öyle yapmıştır zaten sanırım…