Hilal-95
Burnu tıkalıydı serum fizyolojikle açıyoruz. Buhar yapıyoruz. Burnu açılıncada içmiyor. 3-4 gün oldu hastalıgı atlattı hala aynı. Doktora danıştım arkadaşım vasıtasıyla dr yemek yiyorsa gerek yok demiş ama hala bi tedirginim acaba başka varmı böyle olan?